Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Oczywiście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze w godz. 9-16 pod nr telefonu 506 113 594. Jeśli macie Państwo specjalne zamówienia, taka forma będzie najlepsza. Zachęcamy również do napisania do nas maila z zapytaniem. Po ustaleniu zakresu zamówienia prześlemy Państwu ofertę z wyceną produktów oraz instrukcją zakupu.

Czy są sklepy stacjonarne lub showroom gdzie mogę na żywo zobaczyć produkty ILUSI?

Na chwilę obecną nie posiadamy sklepu stacjonarnego. Ideą ILUSI jest działalność on-line. Jednakże rozumiemy, że macie Państwo potrzebę zobaczenia produktów na żywo, dlatego robimy co w naszej mocy by stworzyć showroom w Kielcach oraz umieścić nasze produkty w zaprzyjaźnionych salonach. O tym najszybciej dowiecie się na naszym blogu lub funpage.

Czy mogę zamówić kolor frontów, mebli lub paneli ściennych inny niż pokazany na stronie ILUSI lub w kreatorze?

Oczywiście, że tak. ILUSI proponuje 14 specjalnie wyselekcjonowanych kolorów, które proponujemy do frontów, paneli i mebli. Jeśli jednak zależy Państwu na innym kolorze, który nie jest przedstawiony na stronie ILUSI, możemy wykonać produkt w innym wybranym przez Państwa. W takim przypadku prosimy o bezpośredni kontakt z nami.

Czy mogę zamówić fronty w innym rozmiarze?

Oczywiście, że tak. Na stronie ilusi.pl możecie Państwo znaleźć i zamówić fronty w rozmiarach dopasowanych do najpopularniejszych systemów mebli IKEA – Besta, Metod, Pax, Stuva. Jeśli macie jednak Państwo potrzebę zamówienia innego rozmiaru proszę skontaktować się bezpośrednio z nami. Takie zamówienie traktowane jest indywidualnie i przechodzi proces zamówienia drogą email. ILUSI wysyła do Państwa ofertę z wyceną spersonalizowanych produktów oraz instrukcję zakupu.

Chciałbym zamówić fronty, ale w innym wzorze, czy jest to możliwe?

Zespół ILUSI to doskonali projektanci, graficy i architekci. Zachęcamy do kontaktu z nami, jeśli tylko macie Państwo indywidualne życzenia dotyczące mebli, frontów lub paneli ściennych. Jesteśmy otwarci na Państwa propozycje i sugestie i chętnie wykonamy projekt dedykowany specjalnie dla Klienta.

Mam zestaw mebli z IKEA (lub planuje zakup). Czy jest możliwe zaprojektowanie dedykowanych frontów pod zamierzony układ mebli i planowany wystrój wnętrz.

Zespół ILUSI to doskonali projektanci, graficy i architekci. Zachęcamy do kontaktu z nami, jeśli tylko macie Państwo indywidualne życzenia dotyczące mebli, frontów lub paneli ściennych. Jesteśmy otwarci na Państwa propozycje i sugestie i chętnie wykonamy projekt dedykowany specjalnie dla Klienta.

Czy ILUSI może zaprojektować meble na wymiar?

Oczywiście. Zespół ILUSI to doskonali projektanci, graficy i architekci. Zachęcamy do kontaktu z nami, jeśli tylko macie Państwo indywidualne życzenia dotyczące mebli, frontów lub paneli ściennych. Jesteśmy otwarci na Państwa propozycje i sugestie i chętnie wykonamy projekt dedykowany specjalnie dla Klienta.

Zamówiłem mebel ILUSI. W jakiej formie zostanie on do mnie dostarczony i czy będzie wymagał złożenia?

Meble ILUSI wykonywane są w całości w naszych pracowniach i wysyłane są do Państwa 100% złożone, bezpiecznie zapakowane. Po dostarczeniu należy je tylko odpakować i ustawić w docelowym miejscu by na długo cieszyły Państwa oczy i spełniały swoje funkcje :)

Zamówiłem fronty, nogi lub gałki ILUSI. Czy muszę je sam zamontować?

Montaż frontów ILUSI jest bardzo prosty i nie różni się niczym od montażu frontów IKEA. Jeśli będziecie mieć Państwo jednak trudności z montażem można zamówić usługę montażu bezpośrednio u IKEA (Jeśli montaż odbywać się będzie na bazie korpusów IKEA) lub u najbliższego stolarza. Podobnie odbywa się to w przypadku nóg i uchwytów do mebli. Do zamówionych elementów dołączamy krótkie instrukcje montażu. Dacie radę :)
ILUSI może zaoferować montaż elementów wyłącznie na terenie Kielc, za dodatkową opłatą.

Jak pielęgnować meble, fronty i panele ścienne ILUSI?

Meble, fronty i panele ścienne ILUSI wykonane są w większości z lakierowanej lub nadrukowywanej płyty mdf. By cieszyć się ich pięknym wyglądem, w celu ich pielęgnacji należy używać delikatnej ściereczki, lekko nawilżonej i ewentualnie nieinwazyjnym detergentem. Prosimy nie szorować elementów, nie używać ostrych gąbek, nie drapać. ILUSI nie odpowiada za nieodpowiednią pielęgnację produktów przez Użytkownika.

Czy mogę zmienić zamówienie?

Tak, ale tylko w przeciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. Późniejsze zmiany mogą wpłynąć na dodatkowe koszty związane z uruchomieniem już procesu produkcyjnego.

Reklamacje i zwroty

Patrz regulamin